sunnuntai 9. helmikuuta 2014

kevät tulee

Öäh. Kevät tulee, ihanaa ku ulkona on lämmintä ja linnut laulaa ja lumet sulaa nurmikon päältä ♥
Tosi rasittavaa ku haluisin kuvata mut ei inspiraatioo </3 Mun on pakko saada Maylle ja Hidekolle uudet peruukit. En tykkää noista ja haluun heittää ne seinään. Nellaa olin vaihtamassa yhteen daliin mut sit ei me vaihettukkaa. Mut olen tyhmä ja oon ostamassa uutta (siis käytettyy) nukkee. En oo saanu Mayta tai Hidekookaa valmiiks, tiiän et jos ostan sen nii menee viel kauemmin enneku kaikki on valmiita. Tarvitsen rahaa, peruukkeihin, obitsuihin, lisäkäsiin ja kenkiin sekä ittelleni lolita mekkoon alushameen. Mistäköhä senkin löytäisin...  no tässä kuitenki pari kuvaa Maysta.

 

 

 




 KOMMENTOITHAN 
jos sulla on esim myydä mulle peruukki
 

1 kommentti: